onsdag 18 mars 2015

Redo för Take Off...

Ännu en reseblogg att följa...!
Lämnar min "Subwaystar" och kör resor på riktigt!
Jag, Stockholmare sedan många år men resenär sedan födseln...!
har jag chansen tar jag mig en tripp!
Det blir en personlig mix av tips och "måsten". Det jag gjort och dit jag vill! 
Har en svaghet för neon, betong och riktigt höga hus. Lite guldkant skadar inte!! Rent av kinkig när det gäller flyg!
Jag reser i sällskap eller på egen hand. Så passande tips även för "självresenärer".
Det blir långa resor, kortare resor och en och annan jobbresa.
Favorit destinationer är New York och Berlin. Men skulle jag börja rabbla besökta platser blir listan lång. Å den växer ständigt!! Gillar att återvända, men något måste var nytt för varje gång!

Bilderna är alltid mina egna, om inte annat anges. Försöker hålla mig uppdaterad, men visst kan fel förekomma. Viktigt att påpeka, inga inlägg är sponsrade. Alla åsikter och tips är mina! Det är jag som tycker! Knappast neutralt och opartiskt med andra ord!
Berätta gärna vad du tycker!
Nu, dags för Take Off...!

Bangkok, Mars 2015
Eva B










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar